fredag 26 november 2010

Chillout

Bilden på maskinerna som jag lovade från igår, faaaat shiiett!

Dagen började med att jag kom till studion med Vincent vi laddade upp lite nice chill stämmning med soft Bob Marley musik och light dimm´d mode och lite tung manchies ;)
Jag satt nere i studion och filade lite på en låt som kommer att släppas här på
 bloggen på söndag "Förortsperspektiv"
Sen kom Anna in med sin vän Lorentza som såklart oxå ville att Anna skulle göra en tattoo på henne. Hon hade bestämt sig för att hon skulle göra en fjäder i handen.
Såhär blev resultatet :

Grymt!

Sen kom Simon in min gamla boxningstränare (Rinkeby International).Vi tog en kaffe och satte oss ner och snackade en hel del om allt möjligt men speciellt musik såklaart ;) Det var mycket glada miner och båda två skakade skallarna till mina nya TrAcKz och det visade sig att vi har mycket framför oss på den fronten.

Efter Bizzniss och kaffe bestämde vi oss för att avsluta kvällen med en avgörande fight.
HaHa ;) Good Night//POKE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar